well, I think you're just evil

snor, host host, snor, feta problem att svälja, nys nys nys, eventuellt lite feber - mitt allmäntillstånd för tillfället. I looooove it.

gjorde halkan idag med körskolan, var fett nervös innan och i början men det gick riktigt bra! fick köra dit och hem också, då jag var den enda i gruppen som kört motorväg innan. kul! pluggade lite teori innan och efter också, haha gick inte alls bra. katastrof. men jag behöver iallafall inte vara klar förrän dagen innan jag har provet fick jag reda på idag, riktigt skönt, känner mig riktigt avslappnad nu jämförelsevis. betalade halkan idag också, så nu är mitt konto ett stort tomt hål. suck.
efter halkan träffade jag malte en stund och åt pommes, han åt kycklingkebab. trevligt att träffa sin kusin ibland, han skulle ändå till lund och hämta något han glömt på en fest i helgen haha.

på tal om fest i helgen så blev lördagens fest riktigt riktigt lyckad. alla var riktigt peppade och stämningen var på topp, en härlig mix av dans och umgänge. tack allihop!
igår fick jag i sista sekund hoppa in som avbytare i a-lagets match mot sandby, blev jätteglad när jörgen ringde så jag tackade ja trots halsen men berättade som det var och fick reda på att jag ändå inte skulle spela mer än i nödfall så jag åkte dit, spelade inget men jag var lika glad ändå - seger med 1-0, vilket var riktigt skönt efter gårdagens kämparinsats! på eftermiddagen var jag barnvakt till en ny familj, en 2- och en 4-åring, holy macarony vilken energi! var bara där en timme för att lära känna dom, men verkar hur gulliga som helst. på kvällen bakade jag och amanda till matten, blev rätt konstiga och misslyckade muffins, men hoppas dom blev goda iallafall!

på onsdagmorgon åker jag och mamma till grekland med ingrid. ska bli riktigt riktigt skönt att komma iväg och slappna av en vecka. religionsboken blir det enda i skolväg som åker med, resten av tiden ska jag läsa deckare och njuta. innan dess är det tyvärr tisdag och jag ska ha fysikprov och vara barnvakt i fyra timmar - wish me luck.

ses om en dryg vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0