kanske var det slumpen eller ödet eller kanske bara jag

Onsdag och halva skolveckan har gått - skönt. På lördag är det seriepremiär på dagen mot Höllviken som verkat vassa på försäsongen, och på kvällen blir det 20-årsfest för Maria. Ska bli jättekul.

För övrigt gillar jag att solen är tillbaka. Kunde varit lite varmare, men det kommer säkert snart. Idag hade jag sandaler för första gången i år (man får ju hålla uppe ryktet sen matchen i måndags då jag, dumt nog, inte hade på mig underställ). Det var faktiskt inte så farligt, men det syns ju att fötterna inte sett solen sen i oktober när vi var på Rhodos. De var nästan genomskinliga så vita de var. Suck.

Idag gjorde jag och Amanda klart boken. Helt hundra procent klar. Det är wunderbaar.

Nu ska jag och Johan duscha, och sen hoppa ner i sängen. Tänk om den hade varit nybäddad, så skönt det skulle varit.. Note to self: bädda sängen oftare. Godnatt.

(Fusk - rubriken är favorit i repris från något gammalt inlägg. Börjar få brist på inspiration, är inne i en Lasse Lindh-period och jag tror faktiskt jag har använt varenda en av hans rader som rubriker. Nästan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0