life in plastic, it's fantastic

För några veckor sen delade vi ut en lapp i klassen med förfrågan om huruvida man ville vara med på flak, lunch med klassen och det viktigaste av allt: BÄSTA PARTYLÅTEN! Inessa och jag sammanställde i fredags och idag gjorde jag spellistan och skickade ut till alla. Fy jäklar vilken bra lista det blev! Kanske berodde delvis på att jag beslutade att välja låtar åt de som inte valt någon, men jag har även fått positiv respons från klassen. NU TAGGAR VI! Du hittar spellistan här.

Jag och Johan hade världens mysigaste helg. I fredags var vi barnvakt till de små barnen, i lördags stod vi i kiosken i Hardeberga och tittade på herrarnas match (som förövrigt vanns med 1-0 mot Harrie/Kävlinge) och på kvällen hämtade vi upp Rebecca vid stationen och åkte och överraskade Birger som först såg ut som att han sett ett spöke, men sedan blev ÖVERlycklig över att se sin söta flickvän. Efter en god middag tittade vi på Spyxet, det är imponerande att elever kan få ihop en så pass "professionell" föreställning tycker jag. Bra jobbat! Bilder kommer så fort jag laddat in dem i datorn (= kommer dröja). Igår spelade jag match (= spelade tio minuter och klev sedan av pga foten. Matchen slutade med förlust mot Sjöbo), sen åkte vi och handlade middag och när vi kom hem kollade vi på Harry Potter. Mysigt. Vid halv elva skjutsade jag honom till tåget och när jag kom hem somnade jag stenhårt.

Idag tittade jag, Birger och Inessa på veckorna fram till slutprovet i fysik. Om man vill ha hunnit titta på allt innan sista veckan får man göra 4 kapitel i veckan, och det var min plan. Here we go!

Träffade bästa malis en snabbis idag också, handlade bal-/studentskor och käkade glass, mums.

Kommentarer
Postat av: Birger

Like (Y) :D

2010-04-27 @ 12:56:06
Postat av: maliiin

ska lyssna på den där fantastiska spellistan alltså :) ! o ja , förövrigt så läser ja alla dina inlägg men ibland är ja lite för lat för o skriva saker... det du skrev senast verka dock drygt, den tanten som spydde bredvid oss menar du ? ja förstår verkligen inte heller vad vi skulle göra åt den saken hahaha ! Inte så att hon föll ihop heller och hon var ju gammal nog att ta hand om sig själv tkr man... aja :) skönt du blev lite muntrare eller hur man säger, mer munter ! :D

2010-04-27 @ 23:36:36
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0