meet me halfway

I have a confession to make. Black eyed peas är ett band som förvånar mig gång på gång, bland annat med låtarna I gotta feeling och Boom boom pow (vilka i och för sig blivit rätt sönderspelade, för att inte säga väldigt sönderspelade), för att inte tala om den gamla godingen Where is the love?. Nu har de gjort det igen, denna gången med låten Meet me halfway. Jag gillade inte låten första gångerna jag hörde den, men den växer. Deras låtar är som gjorda för att fastna i huvudet, och jag kan inte låta bli att låta mig ryckas med i de sköna beatsen och vanliga men geniala soundet. Jag har alltid trott att jag var tjejen som inte lyssnar på "vanlig radiomusik", men I've got news for me: det är jag. En riktig radiotjej, helt enkelt.

För övrigt har jag inte pluggat kemi, men hunnit få med mig massa underbara kläder (bland annat inte mindre än TVÅ par jeans) från klädbytardagen, titta på högklassig fotboll på Knutsvallen och springa en runda. Helt okej för att vara en söndag, plugget kan vi ta tag i senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0