I did it just the other day

Jag undrar en sak. När blev egentligen "Morden i Midsumer" ett tantprogram!? Jag blev ytterst hycklad för att jag tittar på det efter träningen ikväll. Haha, suck. Min första träning idag sen innan balen. Jag kan inte säga att det gick bra, benen ville inte samma sak som jag och inte bollen heller men det kommer säkert tillbaka snart. Konditionen också förhoppningsvis. Tills dess får jag stå ut med träningsvärken! Det var iallafall fantastiskt underbart roligt. Undertiden jag har varit borta har jag funderat på om jag verkligen tycker det är kul fortfarande men det gör jag verkligen. Så skönt att vara säker på något.

I eftermiddags var jag, Johan och Amanda och fikade och vandrade runt på stan. Jättemysigt och trevligt, jag köpte hennes gamla telefon (hon har blivit pålurad en ny av tre haha). Mobilen är som en dröm jämfört med min gamla. Jag lyckades även köpa nya tågbiljetter (ska upp till Dalarna och hälsa på och ha semester när jag är klar med tidningarna) och ett par supersnygga (...) foppatofflor som jag ska ha på bageriet tänkte jag. Vita med rosor på. 79 kr på barnavdelningen eftersom de var missfärgade. Haha, ena riktiga skönheter om jag får säga det själv.

Förutom det har jag gjort mig av med de sista tackkorten idag så nu är det också klart! Bockar av saker på att göra-listan, det är alltid skönt.

Imorgon är jag ledig så ska ha en skön slappdag hemma med Johan, han ska få massera bort min träningsvärk (om jag får bestämma..) och om det blir fint väder ska vi nog rensa lite ogräs. Attans. Det ska bli skönt att vara hemma iallafall. Torsdag och fredag blir det jobb igen, sen på lördag ska jag och Johan till Ystad Djurpark om vädret tillåter, dags att fira vår tvåårsdag. Tänk vad tiden går fort.

12 dagar kvar tills tidningarna är över! Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0