ta min hand och kom så går vi vidare


Kusin Huldas bild från Halmstad i vintras.

Två hela år har vi varit tillsammans nu. Det känns galet och härligt och underbart. Vi har varit på Ystad djurpark för att fira, det var lite småmysigt men det tog väl ungefär en timme att se allt, sen kände man sig klar. En lagom eftermiddagsutflykt. Ikväll har vi ätit gott med familjen+gäst och varit chaufför åt Maria och co som skulle till Björka och dansa loss. Inatt ska vi dela ut tidningar, Johan är min söndagstidningskompis. Det är skönt att ha något att se fram emot. På tisdag åker han hem. Det känns hur konstigt som helst, efter fyra veckor tillsammans.

8 nätter kvar med tidningarna, nu börjar det verkligen närma sig slutet! Jag längtar ihjäl mig.
Och Johan, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0