mer jul, ge mig mer jul

Ikväll har vi delat ut julklappar och haft god middag med familjen. Min skörd bestod av världens bästa vantar, en trollsländeberlock, två fotoramar, lite pengar, ett bäddset och en bok. Igår var vi hos mormor och jag fick ansiktstvål+kräm och pengar. Väldigt nöjd med julen so far! Alla verkar nöjda och glada med mina presenter ocskå, alltid trevligt.

Chocken kom när pappa öppnade mobilen jag köpte till honom igår från mig, mamma och Ellen. När han öppnade locket stack det upp ett comviq kontantkort. Oh my God, har jag köpt en operatörslåst telefon?! Tack och lov, den var inte operatörslåst - julen är räddad.

Igår krockade jag för första gången, eller ja, krocka. Gled in i en annan bil vid ett rödljus. Idag höll jag nästan på att göra favorit i repris men som tur var fanns det en bra snödriva att svänga in i. Har jag sagt att jag inte är så förtjust i snön?

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0