she was waiting at the station

Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – I min handväska

Dag 04 – Min tro
Dag 05 - Mitt bästa skämt
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 - 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om
Dag 08 – Mina föräldrar
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 - Min passion
Dag 11 – Definitionen av kärlek
Dag 12 - Min dag
Dag 13 – Åtta saker om mig själv
Dag 14 - Vad jag har på mig
Dag 15 - Min vecka
Dag 16 - Mina drömmar
Dag 17 - Min första kyss
Dag 18 - Mitt favoritminne
Dag 19 - Min favoritfödelsedag
Dag 20 - Något jag ångrar
Dag 21 – Hur man vinner mitt hjärta
Dag 22 – 10 låtar som får jag att känna mig på 10 olika sätt
Dag 23 - Något som får mig att gråta
Dag 24 – Min största rädsla
Dag 25 - Min favoritplats
Dag 26 - Något som jag saknar

Idag tänkte jag köra en dubbel och ta två på en gång, två kortisar. Min första kärlek var familjekompisen Ossian i sisådär 3-årsåldern. Vi gjorde allt ihop, höjdpunkten var Nallekonserter (tilläggas bör att detta är vad jag fått berättat för mig).

I min handväska då. Mobil, nycklar, tamponger, kalender, servetter, penna, vattenflaska. Alltid, till vardags. Nuförtiden ofta en clementin också, glömmer alltid att äta dom när jag tar med till jobbet. Och en plastpåse. Vantarna ligger även dom i väskan om jag inte har dom på mig. Inte tillräckligt fåfäng för att ha med mig smink, det har jag faktiskt aldrig.
Till fest är det snarare så lite som möjligt. Pengar, leg, mobil och eventuellt kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0