'cause I'll stay here all the time, watching telly drinking wine

två OS-guld till sverige, ett magplask i poolen för tilda. bestämde mig för att träna trots min pågränsentillfeber-temperatur (37,3). ångrar mig och misstänker en viss feberfrossa under natten. träningen gick inte heller särskilt bra. nya tag efter sportlovet när jag kommer hem från johan igen. med johan i släptåg, I love it. bara tre dagar tills jag hoppar i hans famn igen. bokstavligen.

för övrigt gick det där jäkla kemiprovet jättebra, fick tillbaks det idag. "det krävs mycket för att du inte ska få högsta betyg i kemi b." SCORE! annars rätt meningslösa dagar nu innan lovet, inte mycket att göra och det vi får att göra gör jag inte. jag vet, jag ska. sen.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Men Tilda du är ju dum i huvudet :P Det fattar du väl att du inte ska träna så. Inte bra Tilda inte bra, du får INTE vara sjuk imorgon :/<3<3

2010-02-17 @ 18:13:39
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0