I'm terrified but I'm not leaving

idag blev johan stolt farbror till lilla Vincent, så underbart! nästa helg ska vi förhoppningsvis hälsa på honom, petter och kattis i jönköping på väg mot skåne igen.

en väldigt bra dag faktiskt. klarade mig från feberfrossa och vaknade faktiskt med helt normal temperatur i morse. har haft lite småont i huvudet hela dagen, annars har det varit bra. en lugn skoldag som avslutades med sambatrummande (med öronproppar thank god), sen hämtade simon mig och vi åkte hem och tittade på kartor och jag bakade muffins vi ska ha med oss i bilen (för övrigt de godaste muffinsen jag någonsin bakat, tänk vilken bakstjärna jag är när jag vill!). när simon åkte till träningen trillade malin, amelie och jenny in och vi satt och drack te/kaffe, åt muffins och pratade i mun på varandra i timmar. det var verkligen jättemysigt, det känns som att vi börjar hitta tillbaks till vår gamla storform haha.

inatt ska jag hålla tummarna för att inte bli sjuk, imorgon blir det skola, spykaträning, handling inför inessas firande, hem och packa och sen bär det iväg. jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Men hallå, varför har du inte bakat sådana fina muffins till mig? :( Hemska hemska tilda, haha <3

2010-02-17 @ 21:47:40
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0