one night to push and scream



jag är fortfarande rätt tom. chocken sen igår har lagt sig så det känns inte så farligt längre. när man tänker på det är det inte så farligt som det låter. hoppas att det går bra med allt. jag tror det.

en kort dag som blev lång, möte med spykens if/spyka efter skolan och samma sak gäller imorgon. imorgon står dessutom träning på schemat, idag var det en ensam hemmasittarkväll med en mamma som var översocial (alt. jag som var otroligt tvär), huvudvärk och lite scanning av bilder. resultatet ser ni ovan, tänka sig, längesen jag la upp någon bild här. bilden är från rhodos, en av de jag skrev om häromdagen. härlig om jag får säga det själv. från någon av de sista dagarna på rhodos, brun fräsch och glad. suck.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Du har blivit riktigt aktiv här, det gillas. Alltså jag vill också bli brun men tyvärr är solarium något som är helt borträknat. Hittade ett bra ställe i Malmö. Världens bästa deal tre för priset av två. Du, jag och Sally nästa vecka? Jag vet att du är sugen ;) haha. Kramis

2010-02-11 @ 21:42:33
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0