quite by chance she dances next to me

kemiprovet är officiellt äntligen över. det gick helt okej, men inte direkt toppen. det är iallafall över. på eftermiddagen var jag på CT, vi hade mycket njurar och lungor så blev rätt mycket samma hela tiden. men ännu en kul dag på sjukhuset med mycket intryck!

jag har tänkt på en sak. det där med te. när det precis är klart är det alldeles för varmt för att dricka - då får man brännskador på tungan. efter en stund blir det lagom, men efter 2-3 minuter är det för kallt! man måste liksom kasta i sig teet, alternativt fylla på med varmt vatten eller något. så man kan aldrig njuta av tekoppen i lugn och ro liksom. bidrag till vardagsstressen måntro? fy vad jag överdriver, det är inte så farligt. och dessutom är det säkert 5 minuter det är lagom.

och så har jag äntligen sett klart paradise hotell. så missnöjd med vinnarna, jag tycker jackie är så jävla blåst. patrik är gullig, men kristoffer var bäst och erika gillade jag också. suck.

imorgon börjar jag redan åtta så jag ska upp tidigt och helst gå och lägga mig därefter. lika bra att börja ladda redan nu.

Kommentarer
Postat av: Jennika

ding! Dagens I-landsproblem! ;)

2010-02-03 @ 23:57:29
Postat av: beccs

JAG HATAR JÄVLA PARADISE HOTEL, SÄMSTA SLUTET NÅNSIN! SÅ VÄNTAT OCH SÅ TRÅKIGT. JAG ÄR TYP KÄR I KRISTOFFER, HAN BORDE VUNNIT.

2010-02-04 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0