you can see my heart

det är ett piggt litet virus vi har fått in i kroppen, it's still going strong och vi får inte hälsa på lilla vincent imorgon på vägen hem. så tråkigt.
vi ska alltså neråt imorgon, halv sju ringer klockan och sju ska bilen helst rulla ut från parkeringen. missar träningsmatchen men med tanke på förkylningen hade jag väl gjort det iallafall. hoppas jag är friskare på tisdag iallafall så jag inte missar mer fys, jag är sugen på att träna.

igår gjorde johan amerikanska pannkakor till frukost, det var jättegott men väldigt mättande, så vi orkade knappt äta hälften. jan blev desto gladare när han kom hem från jobbet, han åt upp resten. i eftermiddag har vi haft finbesök från öland, jätteroliga och jättegod fika. nu är jag sugen på chips som vanligt, undrar om jag kan hitta några där nere. vi håller på och packar men jag har tagit en paus, det är så himla tråkigt och ångestfyllt att packa. hoppas herrarna får ta curlingbronset, vilken rysare guldmatchen var igår! de svenska damerna var verkligen förtjänta av ett guld.

jag är sugen på en shoppingrunda. i veckan ska jag nog tvinga med mig johan till stan. behöver egentligen nya underkläder, men det är så tråkigt att köpa. ingen annan än jag och johan som ska se dem ändå. och ja, den som tvättar då. och tjejerna på fotbollen förstås. men ändå.

saknar alla där hemma, ska nästan bli skönt att komma hem. har kanske något att göra med att johan följer med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0