ambitions are already starting to fade

den ena lektionen estetisk verksamhet är nu mystiskt tillbaka på mitt schema, en saknas fortfarande - närmare bestämt den imorgon eftermiddag. skulle varit göttt om den blev flyttad, då slutar jag 11.20 varje onsdag, har en lektion. tror tyvärr det är för bra för att vara sant dock.

idag är jag trött och har huvudvärk. har dessutom jävligt ont i vänstra sidan av nacken, det var INTE skönt när pappa försökte trycka ut knutorna i axlarna, som förmodligen är ursprunget, innan. imorgon börjar som sagt nya schemat. långa hålor är mitt nya schemas kännetecken, tyvärr. menmen. en termin kvar, och vi började prata om studenten hemma idag. flaket är fixat, sista räkningen på studentmössan har kommit. aaaah det är så sjukt. så jävla nära men ändå så långt borta. hej framtiden.

jag har inte pluggat någon kemi idag, knappt igår heller. tänkte dedikera mina underbara håltimmar till det.. bion var bra. man blir knäpp av att titta på kärleksfilmer, trodde jag skulle gå sönder av saknad efteråt. tre veckor är FÖR länge.

det kommer bli en kul helg, jag känner det på mig. trots det längtar jag till nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0