and the love ever after

blev en ganska kort kväll för min del igår, jag fick massa feber och åkte hem vid halv tolv. dock var det tråkigt att jav behövde åka, för det var en väldigt rolig kväll.

idag vaknade jag feberfri (misstänker att febern var min kropps sätt att berätta för mig att den var utmattad igår) och åkte in till öppet hus. jag och inessa fick övertygat några nior (förhoppningsvis) om att välja spyken före katte, gött! hem och äta lunch innan jag, mamma och ellen begav oss till swedala outlet. två timmar senare, med mycket tunnare plånbok och massa nya plagg inhandlade, åkte vi hem, helt utmattade. jag köpte ett par jeans, en födelsedagspresent till jenny, ett par vita leopardleggings (mhm, crazy!) och en svart kjol med knappar tillsammans med ellen. tittade också på ett skärp och ett par reebokskor, som jag förmodligen åker och köper på måndag med pappa. mamma köpte 7 toppar och ett par skor och ellen köpte bara kjolen tillsammans med mig tror jag. nöjda och belåtna! bra affär, inte superbilligt men bra grejer. särskilt jeans är toppen att köpa där. dessutom har de väldigt mycket killkläder, både jeans och annat, nästan mer än tjejgrejer. faktiskt en av få affärer som har det!

nu vilar jag lite i fåtöljen och laddar inför kvällen. god mat, gott (?) vin och goda vänner. ska bli jättemysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0