det är inget här som är värt att skriva upp

sista provet för period 1 avklarat, och jag ordbajsade som aldrig förr! filip trodde att jag sa orosbajsade, vilket ledde till en lite lustig och awkward situation.

sitter och tänker på johans gulliga sång från häromdagen. helt utan förvarning, när vi satt och var tysta och gjorde annat samtidigt som vi "pratade" på skype, började han nynna jag är en liten blompinne.. och jag tycker om min lilla blomma.." jag har förmodligen fått tag i världens sötaste kille.

imorgon är det cupdags, sandbycupen junior. på lördag är det b-slutspel i köpingebro. just nu är jag mest trött, men taggen kommer smyga sig på imorgon, I know it. ser fram emot båda cuperna otroligt mycket.

i eftermiddags körde jag dubbelfika. särskilt den med birger och inessa var verkligen supermysig, det blir alltid något visst när man fikar och inte bara sitter och väntar på fysiklektionen. det blir lite mysigare allting. förutom det så stormar det på haven.

ikväll började jag titta på paradise hotel. time to give in, man fastnar direkt. 7 avsnitt, om jag känner mig själv rätt har jag sett de andra 21 innan helgen är slut. om jag hinner alltså. cuperna ska som sagt hinnas med, samt projektarbete och funktionärsarbete. det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0