I can cut you into pieces

idag la någon en kommentar som verkligen gjorde mig jätteledsen. inte riktad mot mig eller någon särskild, men ändå.

efter skolan var det rugbyträning, det var kul att se att killarna var så laddade. efter träningen hade vi kort möte och efter en hel del vilda diskussioner hade vi plockat bort några stycken. truppen ska ner på 15 och idag var vi 25, så idag plockade vi ungefär 7 stycken.
rugbyn drog ut på tiden, så min planerade fika med birger och rebecca blev oerhört kort, ungefär 20 minuter inklusive promenaden från centralen till bankgatan. jaja, bättre lycka nästa gång! alltid kul att se dom iallafall. (förresten, grattis till körkortet rebecca!! :D)

träningsvärken har inte varit nådig idag, men det känns inte riktigt som träningsvärk. det känns mer som att musklerna fortfarande är utmattade sen igår. låren är helt sabbade och jag kan knappt gå varken upp eller ner för trappor. träningsvärken i axlar och överarmar går dock inte att ta miste på - det är helt vanlig hederlig och fruktansvärd träningsvärk. på ett sätt älskar jag det, det är så himla skönt att känna att man gett allt. dock blir det lite körigt med träning i helgen, kommer förmodligen inte vara återställd till söndagens träning, vilket känns ganska dåligt. jaja, det ordnar sig!

som sagt är det fullspäckat schema i helgen
fredag: middag med mamma och ellen, födelsedagsfest
lördag: öppet hus på skolan, swedala outlet med mamma och tjejmiddag på kvällen
söndag: PA, träning och eftermiddagsbesök av fia och lilla julia, ska bli supermysigt!!
lutar åt en bra helg med lite väl lite kemiplugg - det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0