I don't know if I can yell any louder, how many times have I kicked you out of here?

amanda liknade mig vid blondinbella och tyckte hon skulle passa sig. håller med, känner mig som nästa blondinbella, fast lite vassare! har blivit riktigt grym på bloggfronten, nästan ett inlägg om dagen - det var längesen sist. tror det har sina förklaringar i att jag har för lite att göra i veckorna (eller för mycket att undvika att göra, typ kemi). detta kommer det nog bli ändring på nu när träningarna sätter igång i full fart. har lyckats trippelkvadruppelboka mig i helgen (=mindre bloggande), hur man nu lyckas med det?! får hoppas det löser sig.

nästa helg ska jag till johan. jag längtar. tråkigt nog missar jag både brottning/smidighetsträning och en inomhuscup, nämligen harlösaspelen. jaja, smällar man får ta. jag får iallafall spendera fem dagar med mitt hjärta, och det känns viktigast just nu!
på tal om brottning så började den idag. börjar med ett "lättare" pass, för att sen öka upp vecka för vecka. man blir inte nådigt sliten alltså. lår, vader och överarmar är de som känns skakigast just nu. hinner förmodligen ändras tills imorgonbitti när träningsvärken slår i - för DET gör den. på det sättet är vattengympa bättre, då slipper man träningsvärk. jag tycker försäsongsträningen är riktigt kul.

idag hade jag världens längsta håla, närmare bestämt 10-13.40, då ulla var sjuk första gången sen vi började gymnasiet. trots det kändes den inte så lång - tror det beror på trevligt sällskap. dessutom fick jag gjort hela kemiläxan (okej det jobbade jag lite på på samhällen också..). har haft väldigt mycket trevligt sällskap de senaste dagarna. alla har varit på gott humör och haft kul tillsammans. känns ändå härligt! tror det nya schemat gjort susen för umgängeskretsarna. en trevlig, supersnabb fika med birger och jeppe hann jag också med, innan jag åkte hem och stickade och käkade pizza tills träningen började.
om ulla är sjuk imorgon också har jag sovmorgon till halv två ungefär. säg att ulla är sjuk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0