I'm gonna miss the wind

under praktiken kommer jag få göra kemiprovet, jennika, på gott och ont. skönt att få extra tid, men alltid jobbigt att göra saker i efterhand - bara ännu längre tid på sig att skjuta upp pluggandet och våndas över det som komma skall.

idag har jag åkt till svedala med pappa och fått honom att köpa jeans och två t-shirts (vilket ungefär är mission impossible, but I did it!!) och lagt upp mina jeans jag köpte förra veckan. blev inga skor och inget skärp, skjuter det på framtiden. varit barnvakt också, som jag skrev igår, de är så söta men man blir så trött! det är helt sjukt vad mycket energi man kan ha när man är 2/4 år. vi byggde koja, bilbana, lego, hade städtävling och läste lite saga. kom hem och bestämde mig för att packa innan kemiplugget, så det gjorde jag - och när jag öppnar väskan har jag glömt kemiböckerna. blir så jäkla trött på mig själv ibland. när jag för en gångs skull bestämt mig för att jag SKA plugga, ja, då har jag glömt böckerna. men, inte lönt att gråta över spilld mjölk så jag fann mig fort och satte mig framför datorn och spelade bouncing balls istället.

när jag kom hem hade mamma köpt johans present åt mig, skönt! han fyller ju år på fredag den lille vasen (inte VAsen utan vAAAaasen). sötisen. åh jag känner mig som ett barn på julafton, jag vill åka nununu!

imorgon är det lång skoldag och på kvällen vattengympa. härligt! känner att jag inte har så mycket intressant att säga..

Kommentarer
Postat av: Jennika

Hur övertalar man någon till att ha städtävling!? :O

2010-01-26 @ 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0