I'm on my way on a train, steaming alone in the rain

asmysig tjejkväll igår. riktigt rolig träning idag (varför går det alltid som bäst när jag inte kan vara med på cupen/matchen?!). fikade semlor och lärde julia sticka. hon var ledsen för det var svårare att åka skridskor än hon trodde, och alla de andra barnen på dagis kan ju åka skridskor. MEN, hon hade tappat en tand, först på dagis minsann. stora tjejen! dessutom har jag och amanda skrivit första kapitlet i den magiska boken. crazy! duktiga är vi. förutom det har det väl mest varit en skitdag.

imorgon är det kort skoldag, 10-12.25, swedala med pappa och inhandla det jag missade sist (skorna och ev. ett skärp) och slutligen barnvakteri från 15-17 ungefär. ska hämta de små på dagis. ojojoj.. och så borde jag hinna läsa genom några kapitel i kemiboken (så har jag tänkt varje dag nu: imorgon) och packa väskan till johan. för minsann, jag åker på onsdag. JAG LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Jennika

Har du fått reda på när du ska göra kemiprovet?

Btw, usch vad lite kemipluggade det har blivit i helgen.. :S mindre än planerat i alla fall ;)

2010-01-24 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0