it starts in my toes

på begäran av jennika jenjen larsson kommer här ett avslöjande, vad var det egentligen i paketen ulla och nils fick på julavslutningen?
ulla fick en tjock liten porslinstomte, och nils, han fick ett alldeles utmärkt plockepinn! här kör vi inte med nödpresenter utan satsar på riktiga grejer.

jag är dålig på att blogga, men det känns ändå skönt. detta jullovet har jag verkligen kunnat slappna av och tänka bort skolan och alla måsten. blev helt förvirrad idag när jag kom på att imorgon är sista lovdagen. och lite ångestfylld. fast det är snart helg iallafall. då blir det två cuper, sandbysenior på lördag och köpingebro på söndag. det ska bli sjukt kul, har inte spelat cuper inomhus sen jag slutade i hällestad och jag har verkligen saknat det! johan åker dock hem på söndagsmorgonen, vilket inte känns alls lika kul. det är dock planerat hur vi gör fram till efter båda våra sportlov så det känns skönt, även om det är mer än två veckor emellan alla gånger vi ses. när vi ses ses vi dock mer än en helg, vilket också är hur skönt som helst.

imorgon har jag och johan 17 månader. ett år och 5 månader. fatta vad det är länge. det känns som att vi alltid har varit tillsammans men samtidigt som att vi precis blev det. konstigt det där. vi ska iallafall förmodligen gå på bio för att fira :) får passa på när vi har chansen att för en gångs skull spendera månadsdagarna tillsammans. undrar när man slutar räkna månader och börjar räkna år. hoppas det dröjer, jag tycker det är mysigt att nämna det då och då.

igår hade vi fest på tolvan, kanske ingen höjdarfest i sig, men jag fick iallafall träffa amanda, birger och sally igen och det var riktigt kul. shakade loss på dansgolvet som bara den.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Tack för den informationen ;)

2010-01-07 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0