men inte till mig

när jag vaknade i morse fick jag ett sms av inessa. "sugen på bio ikväll?" bangar inte en sekund! äntligen ska jag få se new moon. dessutom med bästa sällskapet, inessa och amanda, eventuellt sally också. fett nice.

idag har jag min sista 11.20-sovmorgon, så jag tänkte utnyttja den till max och gå upp nio och springa/plugga innan skolan. slutade med att jag inte gjorde något av det utan gjorde en lyxfrukost (för att vara mig; två mackor, yoghurt med musli, juice OCH te!) och satte mig här framför datorn. tänkte titta på paradise hotel (som för övrigt helt har hookat mig) och se vem som åkte ut "denna veckan". är på avsnitt 20 så är inte på samma vecka som övriga världen. "förra veckan", eller min förra vecka iallafall, så åkte francesca ut, fy fan vad underbart. hon är nog den sjukaste jag vet. efter henne kommer jackie, hon har inte alla hästar i stallet, som kusin elsa hade sagt.

på onsdag börjar nya schemat. jag är kluven. det är nice att sluta riktigt tidigt på måndagar, men inte nice att börja tidigare två dagar i veckan. inte heller nice med många hålor. det löser sig nog.
(jag tittade på schemat nu och av någon anledning har dom tagit bort estetisk verksamhet från mitt schema - då slutar jag 11.20 på onsdagar. hade inte varit fel, men tror tyvärr inte det stämmer.)

8 dagar har gått, så nu är det bara 9 dagar kvar tills jag får se mitt hjärta! tiden går långsamt när man väntar.

och på tal om cuperna, så lämnar vi dom onämnda.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Estetisk verksamhet var borttaget på mitt schema också igår när jag kollade... kommer nog tillbaka ;)

2010-01-18 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0