that somebody ought to be you

just nu lyssnar jag mycket på den här låten: Donkeyboy – Ambitions, helt genialisk. är helt hooked, särskilt av versen. annars går P!nk – Please Don't Leave Me - Main Version och Snow Patrol – Just Say Yes också på högvarv. när jag ändå håller på och tipsa kan jag bland annat tipsa om apolivas dagansiktscreme för torr hy, helt fantastiskt bra. man blir mjuk som en barnrumpa. jag kan också tipsa om att luncha med inessa, bahhar, birger, filip, jagge och sally. det gjorde jag idag, iofs bara i matsalen, men det var jättetrevligt. vi satt och pratade, skrattade och hade trevligt i drygt en timme. trevligt sätt att spendera hålan! inessa kan jag dessutom rekommendera att umgås med lite oftare, särskilt för dom som har torra händer som jag (tack prinsessa, jag ska försöka bota det här hemma så jag inte använder slut på din kräm).

elin gjorde mig oförskämt sugen på smörpopcorn, det är så himla gott. morfars mamma ella dog den 22 december (hon var över 90 och vägde 28 kg, så det var snarare än lättnad även om det alltid är sorgligt såklart) och nu när de städat ur hennes lägenhet har de sparat massa grejer till mig och johan som vi kan ha när vi flyttar hemifrån, bland annat en mikrovågsugn. då blir det smörpopcorn varje dag! eller nä, inte riktigt, men ibland iallafall. mums.

sitter och smuttar vin, tittar på brasan och har precis tittat färdigt på denna veckans avsnitt av paradise hotel. töntigt att han blev så arg när han åkte ut, det är en tävling ffs, men kan samtidigt undra vad fan pontus gör där. ap-jägarn. plugget skjuter jag upp till senare. kanske imorgon på den ännu längre hålan. har bara kemin att tänka på för tillfället (och en fysiklabb som jag tänkte skriva idag, hade t o m öppnat excel - men hade glömt pappret så var bara att ge upp) och den kommer jag inte kunna göra förrän om typ tre veckor, så känner mig omotiverad till max. menmen. dags att ta tag i det snart..

imorgon börjar försäsongsträningen.. uppbyggnad, dvs kondition och fys, fram till seriepremiären i april. det är grymt härligt att känna att man gör något, men ibland under träningarna tror man att man ska svimma, minst. hoppas det går bra. vi börjar med brottning/smidighetsträning. det som ger mest träningsvärk. haha huga.

Kommentarer
Postat av: Amandaep

Tilda, jag måste säga att jag är stolt över dig. Du är en riktig hejare på att skriva blogg nu. Inte illa. En äkta bloggare, blondinbella får passa sig nu när Blondintilda kommer ikapp :) Puss&Kram! <3

2010-01-20 @ 22:58:38
URL: http://projectme.blogg.se/
Postat av: Jennika

Haha Amandas kommentar ;) det vore något med Blondintilda XD

Nu är jag klar med min kemilabbrapport i alla fall(äntligen!), tack för hjälpen =)

2010-01-21 @ 01:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0