hope you're not lonely without me

När jag loggade in på blogg.se upplyste de mig om att det vara 3 veckor och 6 dagar sen mitt senaste inlägg. Whops.

Kameran är återfunnen. Studenten var verkligen euforisk, jag tror aldrig jag har varit så lycklig i hela mitt liv. Någonstans på natten på tegnérs tog det skruv och jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde dagen efter. På lördagen åkte vi till L'ametlla de Mar (havets mandel) i Spanien och hade det soligt (och lite åskigt) och skönt och lugnt en vecka. Sen åkte vi till Barcelona över natten och åkte turistbuss och var i Park Guel. En jättebra resa men otroligt skönt att komma hem.
Nu är vi på måndagen den 21a juni. Då var jag hemma nästan en vecka. Något jobbmöte och så, annars lugnt och mys med Johan. På fredagen midsommar, den spenderades i Skanör (för en gångs skull FINT väder och VINDSTILLA!!). På lördagmorgonen åkte jag, Johan, Amelie och Max upp till Dalarna och på söndagen jobbade jag och Johan vårt första pass på Peace and Love. Vi bestämde oss sent för att volontära där. Så, safety-vakter alltså. 06-18 på söndagen, sen 00-14 på torsdagmorgonen. Vi satt i gater och kollade så att alla hade band. Riktigt segt, men värt för att få festivalen gratis.
Peace and Love var riktigt kul faktiskt. Vi var väldigt trötta men en del bra konserter och härligt sällskap, många nya bekantskaper. Vårt Camp Ravioli var vida känt över campingen med förorter som "Camp Ove". Bilder kommer någon gång när det är dags att lägga in dom i datorn.

I måndags kom jag hem och på natten började allvaret. Dags att lära sig tidningsrundan tills på måndag när jag börjar dela ut på riktigt. Det gick bra, jag gick upp vid ett och kom hem fyra, sov en timme och sen åkte jag till Mormors bageri och öppnade kvart i sex och jobbade till halv tre. När jag kom hem somnade jag klockan fyra och sov tills 00.30 när jag skulle gå upp och dela ut tidningar igen. Samma schema idag med öppning. Inatt blir det sista upplärningsjobbet med tidningarna och imorgon stänger jag på Mormors. På fredag jobbar jag 12-15 sen blir det Åhus hela helgen. Natten mellan söndag-måndag börjar jag dela ut tidningarna på riktigt, och börjar på mormors ca 2-4 dagar i veckan. Hejdå fritid.

En snabbupdate av mitt liv den senaste månaden, och den kommande. Vad gör ni i sommar?

Kommentarer
Postat av: Ines

Då kan du inte fira min födelsedag på lördag ute någonstans :( attans.

2010-07-07 @ 22:38:35
URL: http://bjartmarsson.blogspot.com
Postat av: Jennika

Har varit tränare på sommarfriidrotten i två veckor, har varit i Göteborg på friidrottstävling (och Liseberg!!), var på cykelsemester med Emma, Emma och Sara och ska på semester med familjen, sen på scoutläger och sista veckan av "sommarlovet" blir det mer sommarfriidrott i en vecka!

Sammanfattning av min sommar ;)

2010-07-09 @ 18:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0