watching you is the only drug I need


En bild från Peace and love. Min söta lilla Johan.

Jag överlevde förra veckans hysteriska jobbschema. Jag överlevde även helgen i Åhus, även om det var knappt. Festande på kvällarna kombinerat med 30 graders värme och beachfotboll = vätskebrist och extrem trötthet. Jag somnade på soffan innan när jag kom hem och kunde knappt öppna ögonen när det var dags att vakna. Det har varit en fantastiskt galen och rolig helg iallafall; underbara tjejer, fint väder och mycket fotboll, precis som det ska vara. Vi vann gruppen och gick till a-slutspel där vi gjorde en av våra sämre matcher i sextondelen och förlorade med 3-0.

Inatt börjar jag dela ut tidningar. Det känns som att jag ska göra det föralltid, men det är ju bara 32 dagar. Snart bara 31. I can do it. Jag är lite nervös, tänk om jag får hjärnsläpp och inte hittar eller något. Eller ännu värre, glömmer att lägga en "Hemmets Veckotidning" i någon låda där det ska vara. Då får jag stryk.

Nu är jag trött. Och så längtar jag efter Johan. Han kommer på tisdag iallafall, det ska bli härligt. Veckan kommer bjuda på mycket umgänge, vilket verkligen kan behövas. Jag har inte träffat en kotte förutom peace and love-gänget, Malin och Johan sen studenten. Förutom allt fotbollsfolk i helgen i och för sig. Men ändå! Det ska bli kul. Förhoppningsvis ska jag och Johan hinna träffa Malin, Jenny, tjejerna i klassen och Birger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0