you're the only one I'm dreaming of you see

Jag överlevde. Jag kan inte påstå att det gick bra men det gick. Bara två tidningar fel som jag vet om, det är helt okej ändå. Dock tog det vääldigt lång tid. Tre och en halv timme. Förhoppningsvis går det bättre inatt. Och snabbare. Och förhoppningsvis hinner det inte börja regna innan jag slutar heller, usch och fy.

Imorgonkväll kommer Johan! Wiie. Om det är fint väder ska vi till Lomma och fira Inessa lite. Fast först ska jag jobba på dagen.. 10-14 på Mormors. SMHI har gått ut med klass 1-varning på åskoväder imorgon, hoppas inte strömmen går så att det blir problem med kassan. Och att Johans tåg inte får problem med strömavbrott.

Nu måste jag gå och lägga mig om jag inte ska vara alldeles för trött imorgon. Suck. Det är nästan det värsta med tidningarna - att gå och lägga sig såhär tidigt. Det är ångestframkallande på något sätt, att inte kunna sova som man vill. Men det är bra för mig att sova. Och det är ju bara 31 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hon ska plugga i skåne! :) Kram.

2010-07-23 @ 23:27:24
URL: http://littleacorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0