anything less than I love you is lying

Det är söndag, sista dagen innan studentveckan kickar igång. Våra släktingar från Skanör kom hit och hjälpte oss att fixa i trädgården, så efter en heldags jobb med åtta personer ser trädgården ut som en trädgård igen och mina naglar är helförstörda. Attans. Jag har fått en hel del färg idag också, lite rött och brunt i en härlig mix. Bara det inte blir mer rött än det är nu så kommer det gå ner tills imorgon.

I fredags tog Una studenten och självklart var vi där och firade. En jättetrevlig kväll med stora delar av det gamla högstadiegänget närvarande, vilket var längesen och otroligt roligt. Igårkväll var jag barnvakt och tjänade massa pengar på att sitta i soffan och läsa bok och titta på film. Härligt. Alice, 8 år, kom med världens sötaste kommentar helt plötsligt, mitt i Ice Age.
"Det dåligaste med prinsessor är att de inte kan simma. Det kan inte prinsar heller."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0