I can't go any further than this


Jag och Johan hade som vanligt världens bästa helg. Han är det finaste som finns, tror jag. Bilden har min kära kusin Hulda tagit, någon gång i vintras när vi var hos farmor och farfar.


Jag sitter här framför datorn och är mer laddad än någonsin inför studenten. Idag fick jag MVG i fysik B. FATTAR NI, JAG FICK MVG I FYSIK B!!! Jag trodde jag skulle svimma när jag hörde det, eller börja gråta, eller skratta, eller hoppa ut genom fönstret av lycka. Inessa verkade reagera likadant på samma besked, känns skönt att veta att man inte är helt onormal. Det känns helt underbart skönt iallafall. Vilken come back efter VG i a-kursen. Mmmmm.

Idag hade Polhem bal och det ösregnade. På torsdag ska vi ha bal och det ska vara strålande sol och varmt och skönt. Gotta love it. Det börjar verkligen närma sig på riktigt. Imorgon ska jag planera min torsdag. Borde testa smink också. Åh, vilka veckor jag har framför mig. Bal, studenter, Spanien.

Och förresten, om ni hittar någon liggandes nedanför sängen imorgonbitti är det förmodligen jag som rullat ur och inte kan ta mig upp från golvet. Träningsvärk i mitt ♥

För att fullborda lyckoruset kom nu en av världens bästa låtar, förmodligen topp tre. Min och Johans låt.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Jag fick också MVG i fysik B!!!!!

Har haft MVG, VG, VG, G och G (tror jag)i den ordningen på proven under kursen och nu fick jag MVG på slutprovet vilket innebar MVG i slutbetyg!! =D Så underbart!!

2010-06-01 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0