don't stop believing

i tisdags firade vi filip, vi förfestade hemma hos honom för att sen sticka till preparty på tegnérs. vilken höjdarkväll det blev, alla verkade ha sjukt kul och filip var hur nöjd som helst.
igår mådde vi allihop som vi förtjänade, men efter fyra timmars sömn kom pappa och hämtade mig och vi åkte till nova och sen till farmor och farfar i halmstad. de blev jätteglada att vi kom, och vi hade hur trevligt som helst. de har varit lite smådåliga på sistonde, det är bra nu men farmor har sån ångest för att dö. hon pratar om det som att det är naturligt men det märks att hon är livrädd. det är jag också. det finns inget jag har så svårt att acceptera som döden. det är så definitivt, och det känns inte alls naturligt. inte för mig.

idag kom våren. 15 grader i skuggan, strålande solsken och jag invigde solglasögonen. underbart. förutom det - våffeldagen! så efter att jag städat hela ovanvåningen (inklusive mitt rum som inte blivit städat sen sist jag skröt om det vilket nog var ett tag sen) och packat till träningslägret (mhm, ni får gärna säga att jag är duktig!!) hade ellen gjort våfflor som vi åt med vaniljglass. riktig lyx.
ikväll var det träning och det gick faktiskt väldigt bra med foten. körde styrkan och så fullt ut, och så gjorde jag löpningarna men stannade helt när jag vände så jag inte skulle göra något med den. när jag kom hem kändes det lite grann i duschen när jag råkade ställa mig snett, så elins tejpning gjorde nog sitt till att det kändes bra på träningen! ska bli kul med träningsläger imorgon, känns som att det kommer bli en kul helg!

haha en kul konversation innan, mellan mamma och lillasyster. min mamma är inte lite tankspridd.
ellen: alltså, vet ni vad vanjas familj äter till kvällsmat? VÅFFLOR!
mamma: råttlort?..

Kommentarer
Postat av: Jennika

Du är DUKTIG!!!!!! =)

2010-03-25 @ 23:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0