always when we fight, I kiss you once or twice and everything's forgotten, I know you hate that

en lugn och skön kväll, med god mat, lite vin, choklad, chips och premiären av män som hatar kvinnor-serien. har varit riktigt trevligt, och så har jag fått lite quality time med mamma och pappa på köpet. inte ofta lillasyster inte är hemma när jag är det.

när serien var slut gick mamma och la sig och pappa började titta på Bond, då bestämde jag mig för att titta på det senaste avsnittet av Mästarnas Mästare som jag missade när jag tränade i tisdags. det kan vara mitt hetaste tips just nu alltså, den serien är underbar. de hittar på så mycket skit, och det är inte som alla andra dokusåpor utan de verkar faktiskt ha riktigt trevligt tillsammans. som slutsång hade de hur som helst den här UNDERBARA låten, The Wannadies – You & Me Song som jag nästan hade glömt bort, eller rättare sagt faktiskt hade glömt bort. man kan inte låta bli att le när man hör den.

två tips i ett inlägg, minsann. imorgon blir det DM-match, på träningen sist ryktades det mittback för min del men verkar ha blivit ändring sedan dess. vi får se helt enkelt! ska bli kul iallafall. resten av dagen får bestå av plugg, och så ska jag försöka fokusera lite bättre än idag för idag blev det inte många knop gjort trots att jag nästan satt från ett till sju (med ungefär 100 pauser, bokstavligen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0