it's gonna come right back to this

hade förmodligen en av mina sämsta träningar på länge igår, missade 9 av 10 passningar! gjorde dock ett riktigt snyggt mål (kan inte beskrivas, måste upplevas!), och det hör inte till vanligheterna ;) på kvällen gjorde jag, amelie och amanda jättemycket fruktsallad och åt den tillsammans med glass. mums filibabba. bilder hittar ni hos amanda.

då vi somnade på soffan allihop i en stor hög igår blev klockan hela halv tre innan jag kom i säng. i morse ringde min söta lilla johan och väckte mig vid åtta för han behövde hjälp med matten. jag hade iofs sagt att han fick ringa när han ville så får väl skylla mig själv.. och jag hade inget emot det! somnade om som en liten gris fem minuter senare och sov gott tills klockan ringde vid tio. åkte till amanda och ritade bilder till projektet, och jag fick bekräftat det jag länge misstänkt (vetat) - jag är verkligen ingen konstnär. herre gud vad jag är katastrofdålig på att rita. det är helt sjukt.
vi fick gjort en hel del iallafall, och nu är det dags för mig att gå bort och vara barnvakt till de små odjuren. igår var de riktigt gnälliga och jag håller alla tummar för att de ska vara piggare idag. hoppas hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0