little bop beep has lost his sheep, he popped a pill and fell asleep

vaden höll minsann igår och jag tränade på för fullt, underbart! 20 min styrka ungefär och sen nästan 40 minuter intervaller, riktigt jobbigt och det känns i benen idag. fast en skön känsla såhär i efterhand.

samhällen var inställd idag också, så vi slutade 11.20. mamma har nog saknat mig lite på sista tiden för hon har frågat flera gånger om jag inte kan komma in till malmö när jag slutat, så idag gjorde jag slag i saken och åkte in och åt lunch med mamma, dagens pasta på di penco. väldigt gott och prisvärt. efter lunchen följde jag med mamma upp på kontoret och skulle plugga tills hon slutade, men vi båda var väldigt okoncentrerade så vi fikade mest, haha. köpte 20-årspresent till maria också, ni får veta vad det är när hon fått den! vi ska ha myskväll ikväll när hon slutat jobba och äta chilinötter och dricka cocacola.

det är skönt att det är helg. denna kommer bestå av myskvällar, plugg och fotboll. mycket plugg, tyvärr, har ju prov både måndag och fredag nästa vecka. jaja. snart påsklov. förra helgen började vi grillsäsongen, grillade hel, baconlindad fläskfilé med svampfyllning och hamburgare. ikväll blir det fläskfilémedaljonger med hoisinglace. GOTT! jag älskar grillat, särskilt såhär i början.

haha jag fick ett kul sms av johan häromdagen, höll på att skratta ihjäl mig när jag läste.
"jag måste berätta en jättekul sak! jag vaknade mitt i natten av att jag var jättetörstig. och då, utan att tycka det var nåt konstigt (kom på det i morse och fattade inte vad jag hade gjort) så tog jag min lampa, skruvade ur glödlampan och försökte dricka ur den!! men när det bara kom damm, tänkte jag äh typiskt, och så gick jag bort till skrivbordet och drack.."

Kommentarer
Postat av: maliin

hahahah johan har en komiskådra i sig alltså :D

Skönt att provet kändes bra ! , du får säga till hur det blir med imorgon, ja har mkt plugg också men på kvällen kan jag nog om ni kan :)?

2010-03-19 @ 22:10:40
URL: http://ciih.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag höll på att pissa ner mig när han berättade det i skolan! Fan det sjukaste jag hört. Så nu om han säger att han är törstig tittar jag mot närmaste lampa. Det här ska han få höra i resten av sitt liv! :D :D

2010-03-22 @ 23:03:29
URL: http://littleacorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0