och compadres, ni trodde man kunde svika kärlek men det kan man inte

vaden höll såklart ungefär en kvart innan den började göra ont. efter det låg jag och frös med benet i högläge ungefär resten av matchen. en helt okej match, stabil insats iallafall och seger med 4-1. känns bra! vi börjar komma in lite i det nya spelsystemet känns det som, och kul att inte hille var med så någon annan fick göra mål ;)

förutom det har jag mest pluggat fysik idag. duktiga tilda. trots att jag har klarat de flesta uppgifter jag gjort hittills har jag en dålig magkänsla inför provet. känns som att jag kan det alldeles för ytligt. jaja, det ordnar sig säkert, eller inte men då är det så.

imorgon blir det skola, barnvakt och träning. eller rehab iallafall.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, så du vill inte ha med mig... Du slipper mig två helger till, så passa på att njuta..;)

2010-03-16 @ 10:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0