the word is on your lips

idag har jag
- ätit frukost
- beklagat mig över regnet
- suttit i telefonkö till SJ i 40 min
- beklagat mig över regnet
- kommit fram, kommit på att johan kanske fått pengarna jag skulle ringa och fråga om
- beklagat mig över regnet
- pluggat bioteknik
- pluggat bioteknik
- pluggat bioteknik

en liten stund till ska jag stå ut, sen är jag klar med immunologin. då var det bara 20 sidor utvecklingsbiologi kvar då..

det var jättemysigt hos maria igår, verkligen. snackade skit med emma och hennes kompisar och badade jacuzzi. presenten var en berlock från thomas sabo, "tro hopp och kärlek". jättefin och hon blev glad tror jag :)


en gammal goding på mig och maria.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Igår (lördag) gjorde jag:

- Var på hajk med tema diskning med scouterna.

- Var utklädd till disksvamp

- Var utklädd till svinto-tuss och övervakade när de små scouterna svintade =)

- Skrattade otroligt mycket åt de andra disk-dräkterna (disktrasa, diskborste, mopp, mattant och elak grötgryta) ^^

- Stod ute i regnet och åt pytt i panna

- Hörde klagande scouter som inte hade vettiga regnkläder på sig.

- Disk-o!!

- Pluggade bioteknik med hjälp av en annan scoutledare.



Rolig helg :D Nu är det bioteknik som gäller

2010-03-21 @ 18:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0