you've got my eyes

Nu är jag äntligen hemma efter en fartfylld helg i Gladsaxe utanför Köpenhamn. Säger som Elin - vi har nog inte blivit bättre fotbollsspelare, men kul har vi haft! Att herrlaget började festa på vägen dit säger väl en hel del. Gräspremiär igår i ÖSregn, vi var blöta och kalla efteråt haha. En galen kväll på alla håll igår. What happens in Gladsaxe stays in Gladsaxe. Vi hade iallafall kul!

Har ni förresten lagt märke till att jag börjat skriva med Stor Bokstav i början av meningarna? Minsann, det är dags för lite shaping up för min del. En anledning till detta är att det allt som oftast blir fel när jag skriver andra saker på datorn (uppsatser, jobbansökningar osv.) och det ger inte ett helt seriöst intryck om man börjar med liten bokstav. Så det är dags för avvänjning helt enkelt. Enjoy!

I natt sov jag tre timmar, så jag är inte jättepigg idag precis. Sov en och en halv timme innan, men tror faktiskt inte det skulle gå att resa sig från soffan. Törstig är jag också, det kanske är dags att göra något åt det här.. Packa upp och packa om behöver jag också, ska ju åka till Johan imorgon. Det ska verkligen bli jätteskönt, iallafall när jag packat klart allting. Usch, har fortfarande blöta kläder i väskan sen träningen igår.

När man känner sig trött, deppig eller bara behöver piggas upp har jag världens bästa tips. Ellens blogg kommer inte göra dig besviken, en liten guldkant i vardagen. Helt klart läsvärd (och tittvärd för den delen)!

Hos Johan blir det kanske inte sådär jättemycket uppdatering, jag har beställt fint väder så jag ska sitta ute och läsa bok hade jag tänkt. Haha. Glad påsk iallafall!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: haha ja det har det verkligen. Tack själv Tilda lilla :)

2010-03-28 @ 19:03:09
URL: http://910525.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Jag hoppas verkligen inte att allt stannar i Gladsaxe - jag förväntar mig SKVALLER! :)

kram!

2010-03-28 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0