here I am and I take my time






Bilderna är från Spyxet, bättre sent än aldrig som man brukar säga.


Älskar Coldplay – Parachutes, alldeles för kort och helt underbar. Man blir bara helt lugn när man lyssnar på coldplay, och det är underbart.

Valborg var som valborg brukar, relativt överskattat. Vi hade väldigt trevligt hos Jagge dock. Idag vaknade jag halv åtta och mådde som jag förtjänade, fy fan alltså. Gick upp och kissade, drack en liter vatten och gick och la mig igen. När jag vaknade nästa gång var klockan ett och jag mådde betydligt bättre. Var hundvakt och gick ut med mina barnvaktsbarns hund Willy en halvtimme, sen åkte vi till Skanör och firade första maj med god mat och trevligt sällskap, jag älskar släkten.

Jag, inessa och sally hade en väldigt trevlig fika igår. Hemmafikor är väldigt underskattat och något man borde göra oftare. Billigt också, för att inte säga gratis.

Imorgon ska jag plugga, plugga och plugga. Och förhoppningsvis ta mig iväg till Lödde för att titta på fotboll, B-laget möter Lödde IF och jag får inte vara med. Springa ska jag också göra imorgon, "känna på foten". Jag är så himla trött på fotfan, tänk om det aldrig går över och jag alltid ska behöva vara tejpad nu och oroa mig för att slå upp det igen. Äh, positiva tankar, var är ni.

Kommentarer
Postat av: Jennika

yeay! plugga bioteknik!!...

2010-05-02 @ 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0