some things I can't go without, and one of them is him

Samhällsarbetet inlämnat, lektion på lektion blir inställd och det börjar verkligen lukta sommarlov nu. Enligt aftonbladet ska det bli en strålande sommar, jag hoppas verkligen det stämmer. Jag har förmodligen fått jobb, sa jag det? Tidningsbärarna, ska dela ut tidningar 03-06 i Sandby mellan den 19 juli till 13 augusti. VARJE dag. Fina pengar iallafall. Sen ska jag förmodligen få provjobba på Mormors bageri också, och om det går bra så luktar det jobb där. Vore härligt! Jag ringde McDonalds i veckan också, de hade fortfarande kvar mig i tankarna framåt juli.

Jag längtar ihjäl mig efter Johan. Idag fick han reda på att han skulle jobba här nere iallafall, vilket känns underbart skönt. Åtminstonde några veckor mer tillsammans. Dock hinner jag knappt åka till Dalarna i sommar vilket känns väldigt tråkigt. Sen kommer ju Johan flytta också, så jag kommer knappt besöka "mitt andra hem" mer. Jodå. Lite då och då i resten av livet, om jag får bestämma. På fredag kommer mitt hjärta ner, jag kan knappt vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0