tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller


Amandas bild från fixardagen. Kolla hennes facebook för fler!

För att ta min hetsiga onsdag i korthet: Jag är nu minst ett (förmodligen två) jobb rikare! Jag ska jobba 5 veckor och fyra dagar med att dela ut tidningar, jag fick ett pass i Sandby som är 3 timmar och 5 minuter. Så mellan den 12 juli-13 augusti kommer jag inte få en enda hel natts sömn. Haha tänk vad jag kommer njuta när sommaren äntligen är över.
Provjobbet på Mormors gick hur bra som helst, de verkade jättenöjda och började prata om hur många dagar det kunde gälla osv. och jag ska provjobba igen på tisdag och lära mig att öppna. Det ser ljust ut kompis, det går bra nu!
Lakanen blev hur fina som helst också, fyndiga skämt och en mysig eftermiddag med klassen.

Idag träffade jag Maria och lunchade, köpte mors dags-present och Johans studentpresent från mamma. Efter skolan träffade jag Jenny och fyndade en väska på second hand och köpte ett band jag ska istället för axelbandet på balväskan. När jag kom hem städade jag undan alla kläder jag hade spritt ut i huset+packade upp min packning från Prag, lagade mat och när mamma kom hem åkte vi till Tängelsås och fick hjälp med balklänningen. Den ska läggas upp och kortas i banden, skönt att få det gjort och roligt att träffa Britten! Ska dock bli spännande att se hur många minuter jag klarar i de där jäkla skorna alltså..
14 dagar till studenten, 7 dagar till balen. Tiden bara rusar.

Johan smsade precis, han har hoppat på tåget i Stockholm och 06.03 imorgon är han i min famn. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0