if you hear something late at night, some kind of fight, just don't ask me what it was

Har gjort några tillägg till min favoritmyslista som jag lyssnar på ungefär alltid. Förutom "the only exception" som fortfarande är min största nyförälskelse har även "luka" med suzanne vega och "stay the night" med james blunt lyckats kvalificera sig. Den sistnämnda tror jag kommer ryka ganska snart igen, men just nu gillar jag den.

En störig sak som hänt på sistone är att min mellanslagsknapp har blivit helskum. Går bara att trycka mitt på, annars händer det inget. Så om jag skriver konstigt/är på dåligt humör beror det troligtvis på det. Dessutom håller telefonen på att dö ut. Restart ungefär en gång var femte minut. D-r-y-g-t. Tror jag vet vad mina sparpengar ska gå till.. Eller så står jag ut till julafton. I can do it!

Jag har börjat fundera lite på julklappar, kanske mest till mig själv men lite till andra. Har en grym på G.

Kommentarer
Postat av: Amanda EP

Har dåligt minnen av "luka". Min engelska lärare älskade den. Så hela fyran i ett kapitel lyssnade vi på den om och om igen. Ville döö!

2010-11-24 @ 15:52:36
URL: http://thedebutante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0