I've got a tight grip on reality

And I've always lived like this, keeping a comfortable distance
And up until now I had sworn to myself that I'm content with loneliness
Because none of it was ever worth the risk
Well, you are the only exception
You are the only exception

Min kära syster fyller år idag. Hela 16 stora år minsann. Känns konstigt, jag var inte så liten som hon när jag var 16. Eller så var det just det jag var. Mormor och morfar var här på middag, alltid trevligt.
Innan dess hann jag öppna på jobb och ta en välbehövlig fika med Amanda och Inessa. Alltid lika mysigt!

Imorgon åker jag först till farmor och farfar, och sen vidare därifrån till Johan. Farfar går på 20 dagars strålbehandling nu för att de hittat malign vävnad i lymfan och huden, och Halmstad har inte sån avancerad teknologi så de pendlar dagligen till Lund. Imorgon ska jag avlasta dom och köra dom hem, och passa på och träffa dom på köpet! Sen blir det Johan till på lördag, det ska bli så himla skönt. Äntligen ledigt ett par dagar, efter 10 dagars jobb.


Födelsedagsgrisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0