let us cruise around the universe.

Jag undrar bara, finns det någon lag på att julmusik ska vara outhärdlig? Våra chefer har kommit på den briljanta idén att vi ska spela julmusik i butiken nu, varje dag fram till jul. Åtta timmars julmusik VARJE dag är alldeles för mycket för mina stackars öron. Dessutom har dom bara gett oss två skivor. Den ena är helt outhärdlig, Carolas greatest julhits på svenska typ, den andra var uthärdlig första gången man hörde den men inte längre. Funderar på att råka tappa CD-spelaren, eller kanske anmäla till STIM att vi inte betalar avgift.

Jag längtar tills imorgon, då ska jag äta frukost med Amanda (och kanske Inessa och Sally också om jag har tur). Sen ska jag jobba men det blir nog bra. Hoppas. På torsdag kommer Johan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0