somliga ljus brinner aldrig ut

Fredagskvällen var crazy. Dansade, dansade och dansade. Och så dansade vi lite till. Vi hade det huuur bra som helst, tills vi skulle hem och Inessas plånbok var stulen. Riktigt tråkigt slut på kvällen. Sen kom bästa Maria och hämtade mig och vi åkte hem till henne och sov gott.
Var inte direkt pigg som en mört när klockan ringde 07.50 och det var dags att gå upp och åka till jobbet. Marie och Peshang skrattade åt mig hela morgonen. När jag kom hem vid halv fem sov jag gott två timmar innan det var dags att åka till Sandbycupen. Hardebergas herrar kom tvåa så det var riktigt roligt att titta! Förlorade mot Torn i finalen. Lite snabb städning innan det bar iväg hem mot sängen. Fyra timmar senare ringde klockan, dags att gå upp! Öppnade på jobbet och jobbade till halv elva innan jag åkte hem och sa hejdå till Ingrid som varit här i helgen, åt lite lunch, sen bar det iväg till träningen. Det är nu bestämt vem som blir nya tränaren och det känns jätteskönt. Ett helt gäng nya tjejer som var och testade idag också, jättekul! 16 stycken och spelade hela träningen. Kom hem, somnade i soffan utan att ens duscha först, tog en dusch och åkte till Sandbycupen och slutstädade (sopade och moppade till fördärv) och nu har jag ätit middag och ska gå och lägga mig. Jag längtar efter sängen!
Och mest av allt längtar jag tills på onsdag när jag ska åka till farmor och farfar och sen Johan. Jag ska bara vila och mysa och ha det jättebra. Mums fillibabba.

Så fort jag har tid (typ imorgon kväll) ska jag lägga upp lite bilder från Gran Canaria och skriva något. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0