finns inte mycket mer att säga nu

Sitter och har lite Håkan-nostalgi. Lyssnar på för en lång lång tid och känner mig lite deppig av någon anledning. Det är nog mest låtens fel faktiskt, om jag ska vara helt ärlig, men den är ju så bra. Kanske för att Johan åkte hem igår, brukar också vara en bra anledning till lite smådepp.
Vi har varit hundvakt denna helgen, till två små söta jack russels, och husvakt till ett hus stort som en herrgård. Jättemysigt, världens härligaste hundar. Igårkväll höll Amelie mig sällskap och vi tittade på Grey's och käkade chips.

Jag hade för mig att jag skrev ett jättelångt inlägg om Gran Canaria men det finns ingenstans, varken på min sida eller i mitt arkiv, så det måste vara inbillning. Det får komma ett, med bilder och allt, någon gång. Snart.

Veckan som kommer innebär lov för alla lyckliga skolelever. Själv ska jag jobba sex av sju dagar och är bara ledig på fredag, lucky me. Dock verkar jag hinna massa andra saker också om planerna går in, träffa Malin, mina exklasskompistjejer och förhoppningsvis Maria. I helgen får vi finbesök och så har jag dubbel jour på Sandbycupen - lördag i sekretariatet med Jessan och ett städpass på söndag.
Har också fått veta att jag jobbar julafton, 6-13, men jag fick välja mellan jul och nyår och tyckte det kändes bättre att jobba julafton, då ska man ändå inte vara uppe hela natten. Dessutom jobbar jag med Marie, och hon är en pärla.

Idag hade vi första inomhusträningen, det är verkligen grymt roligt alltså. Imponerande fart för första träningen och att ingen av lagen hade någon avbytare. Dessutom en eventuell ny tränare + två nya tjejer som ska bli fler. Kommer bli en kul vinter! (Att jag dessutom gjorde mål gjorde faktiskt inte det hela sämre heller..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0