will you ever see the scars

Söndag kväll, och ännu en helt över. Nu är det plötsligt oktober och man kan verkligen säga att vädret är med på noterna, grått, blåsigt och kaaallt. Kunde gott tänka mig fint väder ett par veckor till.

Jag har hunnit med mycket sen sist! I fredags var jag ledig så passade på att sova länge och äta lunch med Inessa och Erik. Hann också med att köpa en sjal och nytt busskort! På kvällen var det äntligen dags för den efterlängtade Novischfesten på Lunds nation. En väldigt lyckad och rolig kväll, som slutade på Jagges golv.
I lördags spelade vi match mot IFK Trelleborg och tog en skön 2-1-seger. Då hade vi gjort det vi kunde för att slippa kval för att hålla oss kvar i trean. Dessvärre gjorde inte Köpingebro sitt utan förlorade mot Hallands så nu måste vi kvala i vilket fall. Det blir två spännande matcher mot Ängelholm och Hörby i kvalet!
På kvällen var det tal om att vi skulle gå ut ett tjejgäng men av olika anledningar blev det aldrig av. Rätt välbehövlig hemmakväll tror jag ändå, slocknade redan halv tio och sov tills klockan ringde åtta i morse. Idag har jag jobbat och ska snart ut och promenera en stund med Una! Tänkte för en gångs skull försöka hinna innan det blir mörkt.

I veckan jobbar jag måndag-fredag, två morgnar, två mellan och en stängning, ska ha myskväll med Malin och Una, spela match, träna och gå på sminkkurs med mamma på Entré. Kommer bli en kul vecka tror jag!
På lördag ska jag äntligen åka till Johan. Det ska bli underbart skönt. Har inte sett honom på tre veckor då, och så ska det bli kul att komma upp med grejer och se lägenheten! Kör upp, så om det är någon som vill åka från Lund till Jönköping/Skövde så är det bara att säga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0