always on my mind


När till och med blogg.se-bilduppladdaren fungerar, då är det en bra dag!

Nu har jag äntligen lyckats få upp bilder från början av sommaren (dvs. innan mitt liv avslutades och jag började jobba) på facebook. Nä, skämt åsido, men mellan första juni och sista augusti jobbade jag som en idiot faktiskt och gjorde inte mycket annat. Kan ärligt säga att det känns skönt att det börjar bli höst och jag får lite rutiner igen.

Däremot känns det tråkigt att min helvetesförkylning inte ger sig och dessutom har gått över till någon slags magkatarr. Lite mer feber igen, men nästan ingen hosta faktiskt. En och annan nysning har jag väl hunnit med under dagen däremot. Jag vill vara frisk till helgen (som förövrigt kommer bli hejdundrandes om jag får bestämma).

Förutom det tänker jag mest på Johan som flyttade in idag. Lägenheten var sådär-städad och när jag ringde honom hörde jag hur det ekade i bakgrunden - han har änsålänge bara en säng (förutom skrivbord och en fåtölj, som f.ö. står i vår snickarbod). Nutte, jag ska snart komma och hälsa på med möblerna och så ska jag se till att leta upp en gammal trasmatta som dämpar ekot. Och mina inflyttningspresenter såklart, älskar paket haha!!

Hela dagen idag har jag varit HELT övertygad om att det har varit torsdag. Hur skumt som helst varje gång jag blir påmind om att det inte är det. Tror det är för jag är ledig på fredag, då känns det som att det är torsdag idag. Jag längtar!! Efter morgondagens öppning är mina 7 dagar i sträck över. Sovmorgonen på fredag kommer kännas skööön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0