there's no love like your love


Kanske inte riktigt stämmer med dagens temperatur..

Det börjar verkligen bli mörkt nu. I morse när jag gick ut till bilen kvart över fem så var det helt månklart fortfarande. Den var för övrigt jätteklar så det var nästan som solljus. Coolt. Däremot var det kallt. Fy bubblan alltså, inte ens mammas vinterjacka övervann kylan.

Idag bestämde jag mig för att förkylning eller inte, det var dags att träna. Såhär i efterhand är jag väldigt nöjd med det. Det gick faktiskt riktigt bra idag, och det kändes helt okej ur förkylningssynpunkt. Vi hade möte innan träningen också om nästa säsong, jag tror det kommer lösa sig på ett eller annat vis. Det kändes bra iallafall, särskilt efter träningen som var fantastiskt rolig.

Kommentarer
Postat av: Jennika

När är bilden från? =) Förra vintern? Då var det riktigt sviiiiiiinkallt!!

2010-09-30 @ 23:56:31
Postat av: tilda

den är från dalarna förra vintern haha! här hemma var det inte riktigt lika kallt :)

2010-10-01 @ 15:46:50
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: Jennika

Det kan hända att det inte var riktigt lika kallt här i Skåne som i Dalarna, men det var fortfarande sviiiiiiiiinkallt :P

2010-10-02 @ 00:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0