you can't start a fire, you can't start a fire without a spark

Jag orkar inte med människor som hela tiden måste visa att dom är bättre än alla andra. Wärk.

Min femte kvartifem-morgon på raken och det märks på humöret. Upp som en sol, ner som en pannkaka. Idag fick jag för första gången helt eget ansvar att beställa kakor, och ingen var där som kunde titta på det. Känner mig rutinerad!

Den största glädjen idag är att min Johan äntligen fått en lägenhet. Det är bra för två saker: jag vet var jag ska åka när jag vill hälsa på honom och jag får ÄNTLIGEN köpa inflyttningspresenter. Haha. Grattis finaste!

På förkylningsfronten står det still. Lite mindre feber, lite mer hosta. Hugget som stucket kan man väl kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0