can you imagine us years from today, sharing a parc bench quietly?

Berlin var underbart. Våren hade verkligen kommit dit, alla träd var utslagna och det var soligt och varmt hela tiden. Vi såg allt som skulle ses, Brandenburger Tor, Alexander Platz, Savigny Platz, Potsdam och Riechstagen bland annat, och åkte båttur på Spree, jag ÄLSKAR båtturer. Vi var även på konserthuset och såg Verdis Requiem med symfoniorkester och en kör på drygt 210 personer. Mäktigt! Ett fantastiskt hus också. Förutom att titta på saker så åt vi. Och åt och åt och åt. Höjdpunkten på resan var (förutom att vi inte fick plats på färjan på vägen dit, FAST vi hade bokat (vi fick åka till Rostock istället så det ordnade sig)) sista kvällens måltid. En liten italiensk restaurang, och jag åt pasta med Karl-Johan och truffel. Fy i helvete vad gott. Fick lite shopping uträttad också, bland annat rosa ballerina och en superfin tunika. Nöjd!

Under påskhelgen har jag jobbat, förutom i fredags, då var jag hos kusinerna i Hittarp på påskmiddag. Trevligt! Igår spelade jag match efter jobbet, sen hade vi tjejkväll här, tacos och ett himla babblande, precis som det ska vara. Idag var jag, pappa och Ellen hos farmor och farfar över dagen. Välbehövligt.

I veckan ska jag bara jobba onsdag och torsdag, skönt! F.ö. bjuds det på fönjakt, kontraktsskrivande, middag hemma, träning, match och såklart valborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0