letar efter nåt att säga som kan ändra allt

Jag har flyttat till Fladden, har numera två sambos i form av Birger och Sally. Riktigt mysigt är det, skönt att ha någon att komma hem till och någon att prata med om allt och inget. Har nog känt mig mer ensam än jag velat erkänna för mig själv eller någon annan när jag bott själv, även om det också har fungerat bra förstås. Skönt att bo lite större också, vi bor i en fyra med stor balkong och mitt nya rum är större än hela min förra lägenhet.

Idag hade vi andra adventsmys här hemma med gamla gänget, myspys! Bakade fantastiska lussekatter (mhm, får passa på att skryta när jag för en gångs skull lagar något ätbart!) och hade glögg, julmust och pepparkakor och tända ljus. Också måste jag nämna julkalendern.. Vilken höjdare! Snacka om att de har repat sig de senaste åren efter allramest. Kurre är ju hur gullig som helst.

En vecka kvar, sen är det tentap. En dugga och två massiva tentor ska avklaras, känns tungt. Men jag ser ljuset i tunneln, efteråt kommer ett väldigt välförtjänt jullov i fyra veckor och en grym skidresa! It's gonna be awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0