feel the adrenaline

Vi hade en riktigt lyckad utgång i torsdags, på Lunds. Party party all night long. Tidigt tidigt i fredags morse begav jag mig till stationen för att ta tåget till Johan. Och där fick jag stå 1,5 timme och vänta på ett försenat tåg. Riktigt trögt, var ju hyfsat trött efter nattens bravader. Till slut kom jag fram, åkte hem till Johan och däckade, sen kom Johan hem och väckte mig, och vi åkte in till Skövde och gick ut med killgänget+Anastastia. Ännu en lyckad kväll, lite lugnare än kvällen innan.
Efter det gick helgen i vilans tecken och vi tog det så lugnt så. Gick på långa stärkande promenader och tittade på How I met your mother och massa filmer. Därför kommer här något så ovanligt som filmtips från Tilda! (Jag somnar vanligtvis 99.9% av alla gånger jag tittar på film).

Filmtips 1: Despicable me (Dumma mej). En animerad film om en superskurk som adopterar tre små flickor för att kunna stjäla månen. Väldigt gullig och rolig.
Filmtips 2: I rymden finns inga känslor. Om Simon som har asbergers sjukdom och hans storebrors liv tillsammans. En ljus fast ganska mörk historia, om att försöka plugga sig till kärlek och att leva med asbergers. Väldigt charmig och livsbejakande.
Filmtips 3: The Tourist. Bara att filmen är med Johnny Depp och Angelina Jolie gör ju den sevärd. Bra story och fart, det händer något hela tiden. Spännande! Och att den utspelar sig i världens vackraste Venedig gör ju inte det hela sämre.

Veckan har bjudit på jobb och idag var jag och hade långlunch med Birger, Jeppe och Sally. Alltid lika mysigt. Imorgon ska jag först jobba på Mormors, och på kvällen ska jag jobba i köket på Novischfesten! Ska bli jättekul, första gången jag jobbar på nationen. Jobb lördag, på kvällen ska jag servera hos en familjekompis, och på söndag är det jobb igen och sen ska jag jobba brunch på nationen på eftermiddagen ska jag äntligen gå på min första kör på Lunds! Mycket nation i helgen, roligt roligt.

Avslutar med att bjuda på en bild från tjejutgången. Väldigt charmiga. (Amandas bild! :))

Kommentarer
Postat av: Jennika

Despicable me är så gullig =)

Jag plus 5 andra scoutledare och 2 ickescouter såg den förrförra helgen =)

2011-02-18 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0